Η αρχή

Posted on 24/06/2008. Filed under: Ιστορικό | Ετικέτες: , , |

Γεια σε όλους. Πίσω από αυτό το blog υπάρχει ένα άνθρωπος. Όπως σε όλα.

Σκοπός μου είναι να κάνω μια προσπάθεια. Μια πολύ μεγάλη (όπως με δικά μου λάθη κατέληξε) προσπάθεια. Από αυτές που είναι πολύ δύσκολες και έχουν πολλά πισογυρίσματα. Από αυτές που είναι πολλές φορές επίπονες και βασανιστικές. Από αυτές που πολύ εύκολα παρατάς…

Είμαι άνδρας, 1.80 μέτρα ύψος, 28 χρονών. Ζυγίζω 116,5 κιλά. Πάρα πολλά όπως καταλαβαίνετε…

Μέσα από εδώ έχω σκοπό να προσπαθήσω από σήμερα να αλλάξω τη ζωή μου. Αν κάποιος από εσάς είναι παχύσαρκος θα ξέρει τι σημαίνει αυτό για τη ζωή κάποιου. Είναι μια αρρώστια. Όχι ανίατη, αλλά πολύ επικίνδυνη που σε επηρρεάζει καθημερινά. Από τις διαπροσωπικές σου σχέσεις μέχρι την υγεία σου.

Εδώ θα καταγράφω καθημερινά (ή όποτε υπάρχει λόγος)  όλα όσα έχουν να κάνουν με τη διατροφή μου. Σε τι μπορεί να με οφελήσει; Καταγράφοντας τα λάθη που κάνω κάθε φορά και κατηγοριοποιώντας τα πιθανόν να μην τα ξανακάνω. Πόσες φορές δεν κάνουμε κάτι και μετά το μετανοιώνουμε; Αλλά πολύ σύντομα το ξεχνάμε…

Στόχος: Να φτάσω το (κατά τη γνώμη μου) ιδανικό μου βάρος, τα 83 κιλά. Γνωρίζω ότι μπορεί να πάρει πολύ χρόνο και να χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια. Όμως πιστεύω οτι μπορεί να με βοηθήσει αυτό το blog, αφού θα έχω ένα παραπάνω κίνητρο για αδυνάτισμα. Την καταγραφή της διαδικασίας, τις δυσκολίες που συνάντησα, τα πισογυρίσματα τις απογοητεύσεις και όλα όσα συναντάει κάποιος άνθρωπος που κάνει μια οποιαδήποτε προσπάθεια στη ζωή του.

Φυσικά δεν θα καταγράφω μόνο αυτά αλλά θα ασχολούμαι και με θέματα γύρω από τη διατροφή τα οποία πιθανόν να με απασχολούν. Επίσης θα δημοσιεύω άρθρα και νέα γύρω από το θέμα αυτό. Σε επόμενα posts θα αναλύσω όλο το ιστορικό και τις εμπειρίες μου που με οδήγησαν στο να αποκτήσω τόσα περιττά κιλά. Εύχομαι να βρείτε ένα οποιοδήποτε ενδιαφέρον να παρακολουθήσετε αυτή την περιπέτεια. Καλή αρχή!

Make a Comment

Σχολιάστε

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

