Θέλει υπομονή

Posted on 02/07/2008. Filed under: Νιώθω καλά | Ετικέτες: , , |

Δεν τόλμησα να ανέβω στη ζυγαριά. Δεν έχω καταφέρει ακόμη να φτάσω σε ένα καλό αρχικό επίπεδο.

Σήμερα ήταν μια ημέρα που είχα συναντήσεις με κάποιους πελάτες μου και ήμουν με τον συνεργάτη μου έξω. Μετά πήγαμε για φαγητό και μετά για καφέ. Όλη την ημέρα λοιπόν σε μια καρέκλα και έναν καναπέ…

Ευτυχώς όμως κατάφερα και δεν έφαγα καθόλου ψωμί! Αυτό είναι πολύ σημαντικό! Επίσης, παρόλο που είχα τον πειρασμό, δεν ήπια αναψυκτικό! Τέλος, τον καφέ μου τον ήπια μέτριο (από πολύ γλυκό συνήθως) και μου άρεσε. Ίσως όλα αυτά είναι σημάδια στο ότι είμαι σε «καλό δρόμο». Τη στιγμή που γράφω, νιώθω αρκετά καλά. Πεινάω ελαφρά, όσο πρέπει για να πάω για ύπνο χωρίς προβλήματα και στριφογυρίσματα.

Το μεγαλύτερο κέρδος

Make a Comment

Σχολιάστε

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

