Ανατροπές

Posted on 03/07/2008. Filed under: Έκανα λάθος, Έμεινα στάσιμος... | Ετικέτες: , , |

Κάθε φορά που νομίζω πως τα πάω καλά με τη διατροφή μου, κάτι γίνεται και χαλάει. Αυτό συμβαίνει όταν δεν έχεις πρόγραμμα όμως. Υπάρχουν ευτυχώς και περιπτώσεις που ενώ έχω την έντονη διάθεση να «καταστρέψω» τη δίαιτά μου, κάτι συμβαίνει και επιστρέφω στην πραγματικότητα.

Σήμερα έφαγα κανονικά, χωρίς υπερβολές. Έκανα το λάθος να φάω λίγο ψωμί όμως μαζί με τα μακαρόνια μου. Ευτυχώς λίγο. Είμαι από τους ανθρώπους που το ψωμί το τρώνε ακόμα και…με ψωμί! Το απόγευμα όμως η κοπέλα μου έφερε κάποια γλυκάκια…έφαγα πάλι. Το βράδυ σκοπεύαμε να παραγγείλουμε και να δούμε μια ταινία! Όμως φάγαμε τα γλυκά μας, τσιμπίσαμε και λίγο καρπούζι και…όταν ήρθεη ώρα που το στομάχι μου επηζητούσε τροφή…με προσγείωσε η κοπέλα μου γιατί ήταν αργά. Ίσως να πρέπει να εκλάβω το μήνυμά της ως σημάδι του ότι πρέπει να αδυνατίσω.

Σήμερα το πρωί ζυγίστηκα. Είμαι 115,4 κιλά. Λίγα πράγματα δηλαδή.

Make a Comment

Σχολιάστε

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

