Στις γιορτές

Posted on 15/08/2008. Filed under: Γενικά | Ετικέτες: , , |

Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες! Τις καλύτερες ευχές μου!

Σε κάθε γιορτή, ειδικά όμως στην σημερινή που πέφτει στην καρδιά του καλοκαιριού, κάνουμε αρκετές επισκέψεις σε γνωστούς και φίλους. Σίγουρα όλοι ξέρετε κάποιον Παναγιώτη, Δέσποινα , Μαρία ή ότι άλλο παράγωγο αυτών. Προσωπικά έχω να κάνω επίσκεψη σε 3 σπίτια με συνολικά 5 εορταζούμενους.

Τί σημαίνει αυτό; τουλάχιστον 3 γλυκά. Συν το αναψυκτικό, συν άλλα «καναπεδάκια» και συνοδευτικά και πιθανόν φαγητό σε κάποιο από αυτά. Αν σήμερα έκανα δίαιτα δεν ξέρω πως θα τα έβγαζα πέρα. Συνήθως δεν θέλω να ξέρουν οι άλλοι ότι κάνω δίατια. Όχι γιατι ντρέπομαι, αλλά γιατί δεν μου αρέσει να με βλέπουν σαν «σε θεραπεία». Άρα θεωρώ πως σήμερα θα έτρωγα όλα αυτά τα γλυκά αδιαμαρτήρητα και θα με έφερναν πίσω. Κι αφού θα είχα πάρει φόρα, μπορεί και να συνέχιζα και αύριο.

Όσοι θα ήξεραν οι κάνω δίαιτα πιστεύω ότι θα μου έλεγαν να «κάνω κράτει». Είναι το χειρότερο που μπορεί να μου πεί κάποιος για να με εκνευρίσει πραγματικά. Πώς να κρατηθώ με όλους αυτούς τους πειρασμούς; Επίσης, αν είναι να φάω κάτι, θέλω να το φάω στην κανονική του ποσότητα και με τον κανονικό τρόπο, όχι ένα μικρό δείγμα για τα «σάλια μου». Καλύτερα καθόλου παρά αυτό! Όλοι να τρώνε αμυγδαλόπιττα με παγωτό κι εγώ μισό ξεροκόμματο σκέτο;

Πάω λοιπόν! Όταν επιστρέψω το βράδυ, μάλλον θα έχω υποστεί «ζημιά». Ίσως καταφέρω αν δεν μου αρέσουν τα γλυκά να την μετριάσω, θα δείξει! Καλές επισκέψεις σε όλους και να περάσετε καλά!

ΥΓ: Με μέτρο τα γλυκά! 🙂

Make a Comment

Σχολιάστε

2 Σχόλια to “Στις γιορτές”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Καλησπέρα. Κι εγώ το 15αύγουστο παραστράτησα. Τέτοιες μέρες είναι πραγματικά δύσκολο να κρατηθείς και κυρίως αν κάνεις δίαιτα, γιατί υποσυνείδητα τις αντιμετωπίζεις ως διακοπές από τη δίατα και ευκαιρία για δικαιολογημένο «καταβρόχθισμα».
Κάποτε δεν πίστευα ότι το παραστράτημα μίας και μόνο ημέρας μπορεί να κολλήσει ή να ανεβάσει τη ζυγαριά και όμως συμβαίνει.
Και συμφωνώ για την αντιμετώπιση από τους άλλους και το εκνευριστικότατο κάνε κράτη. Να τους βλέπεις γύρω σου να τρώνε τα πάντα, ό,τι θέλουν, γλυκά και αλμυρά και εσύ να τους κοιτάς σαν το παραπονεμένο σκυλάκι δίπλα στο τραπέζι όταν τα αφεντικά του τρώνε. Έτσι νιώθω εγώ. Και ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο; Πως όταν κάνω δίατια, ακόμα και να το ξέρει η παρέα, τότε είναι που τους έρχεται όλους η όρεξη και μου προτείνουν να πάμε για φαγητό. Πραγματικά μου ‘ρχεται να κάνω φόνο εκείνη τη στιγμή. Γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί. Και δείχνουν ότι δε σέβονται την επιλογή και την προσπάθειά μου που έιναι πολύ δύσκολη. Γιατί αν ήταν εύκολο, δε θα ήμασταν τώρα παχύσαρκοι.
Όσον αφορά το προηγούμενο ποστ, ναι, τρώμε από βαρεμάρα.
Καλό βράδυ!

Δεν πιστεύω ότι μιας ημέρας παρασπονδία μπορεί να στοιχήσει στα κιλά. Ειδικά αν προσέξεις την επόμενη ημέρα. Ένα φίλος μου (πάντα αδύνατος) μου έλεγε το εξής: «Ξεσ…σου μια ημέρα στο φαγητό και τις επόμενες δύο πρόσεξε». Ο ίδιος κάνει αυτό ακριβώς. Βέβαια, αν εγώ ξεσ…στώ στο φαγητό, μπορεί και να φάω και τον ίδιο ολόκληρο, αλλά το νόημα το κατάλαβα.

Αν κάνεις παρασπονδία, πρόσεξε μέχρι να «ξεχαστεί» από τον οργανισμό σου! Κάτι λέει αυτό. Και από ότι θυμάμαι, παλιά που ήμουν κανονικός το έκανα ακριβώς έτσι! Και πετύχαινε! Αν ζυγιζόμουν και έβλεπα πως ξέφευγα, τότε φυλαγόμουν και επέστρεφα! Πιστεύω οτι οι επανηλημένες παρασπονδίες οφηγούν στην πάχυνση.

Στις παρέες συμβαίνει αρκετά αυτό. Κι εμένα η παρέα μου όλο για φαγητό πάει. Ειδικά τέτοιον καιρό που ανθίζουν τα ταβερνάκια! Υπομονή! Προσπάθησε να τους οδηγήσεις σε κάτι άλλο πχ λέγοντας οτι δεν έχεις λεφτά! Εγώ αυτό κάνω (όχι οτι έχω λεφτά! :-)).

Τώρα κάτι πρέπει να φάω, βαριέμαι!


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

