Όταν κάτι σε «χαλάσει»

Posted on 21/08/2008. Filed under: Εμπειρικές γνώσεις, Ιστορικό | Ετικέτες: , |

Αυτές τις ημέρες που γύρισα από τις διακοπές μου θυμήθηκα την περιπέτεια που είχα πριν φύγω για διακοπές. Τότε είχα πάθει γαστρεντερίτιδα η οποία με κράτησε στο κρεβάτι 3 ημέρες χωρίς φαγητό και με όλα τα συμπτώματα τα σχετικά. Το τελευταίαο που είχα φάει ήταν ένα γλυκό, ένας κορμός, που είχε φτιάξει η αδερφή μου για την γιορτή της.

Αυτό το συγκεκριμένο γλυκό (ενώ ήταν πολύ νοστιμο) δεν μπορώ ούτε να το σκέφτομαι. Αυτό γιατι το έχω συνδυάσει πλέον με την αδιαθεσία μου εκείνη την εποχή. Αν το σκεφτώ και μόνο ανακατεύομαι.

Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Σχεδόν το καθετί που τρώω και με χαλάσει (δεν κάνω εύκολα εμμετό, είχα κάπου 2 χρόνια) μετά για πολύ καιρό δεν μπορώ να το ξαναβάλω στο στόμα μου. Εύχομαι να μην με χαλάσει ποτέ κάποιο σουβλάκι, πίτσα κτλ! 🙂

Make a Comment

Σχολιάστε

2 Σχόλια to “Όταν κάτι σε «χαλάσει»”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Αυτό το παθαίνω κι εγώ. Μια φορά είχα κάνει εμετό μετά από γεμιστά και έκανα να τα ξαναφάω 5 χρόνια! Αλλά έχω κάνει εμετό και μετά από πίτσα και άλλα junk food και εκεί δεν έπιασε αυτό. Μια χαρά συνέχισα να τα τρώω. Πέρυσι που έπαθα γαστρεντερίτιδα, το τελευταίο που είχα φάει ήταν hamburger απ’ τα Goody’s. Η απέχθειά μου για το μπιφτέκι τους κράτησε έως και μια βδομάδα αφού ανάρρωσα. Κανονικά θα έπρεπε να ευχόμαστε να το παθαίνουμε αυτό με τα junk food μήπως και δεν τα ξαναφάμε και γλιτώσουμε το λίπος που μας προσθέτουν! Αλήθεια όμως, γιατί η αηδία δε με πιάνει για τα φαγητά απ’ έξω;

Να ευχηθώ καλό χειμώνα, αν και αυτή την ευχή τη σιχαίνομαι.. Όχι. Θα ευχηθώ καλύτερα καλή προσαρμογή στην καθημερινότητα και καλή τύχη με τη δουλειά!

Σου εύχομαι επίσης καλό φθινόπωρο (όχι χειμώνα, αν και είναι μια εποχή που μου αρέσει).

Πράγματι, τα junk food δεν τα αηδιάζω εύκολα κι εγώ. Πάντως από τότε δεν μπορώ να φάω σοκολάτα ακόμα! Αυτό είναι μάλλον καλό, ε;


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

