Φάε μέχρι…όχι σκασμού

Posted on 29/08/2008. Filed under: Νιώθω καλά | Ετικέτες: , |

Από τις πιο ενοχλητικές συμβουλές! «Μην τρως μέχρι σκασκού!» και «όποιος δεν χορταίνει να σταματάει». Σοφές όμως…

Χθες για πρώτη φορά μετά από καιρό έτρωγα και σταμάτησα (χωρίς πίεση) όταν ένιωσα οτι δεν ήθελα άλλο. Το περίεργο δεν ήταν ότι σταμάτησα. Το περίεργο ήταν ότι ένιωσα κορεσμό! Είχα φάει μία ώρα πριν και τσίμπισα λίγο παγωτό που μου έφερε η κοπέλα μου. Κάποια στιγμή απλά δεν ήθελα άλλο. Συνήθως άσχετα με το τι νιώθω, τρώω όλο το φαγητό μου (έτσι δεν μας έλεγαν παλιά;)! Αυτή τη φορά όχι όμως, και ένιωσα ωραία γι’ αυτό! Φυσικά η κοπέλα μου με κοίταζε σαν να ήμουν άρρωστος, αλλά δεν πειράζει!

Νομίζω πως πρέπει να αρχίσω να το προσπαθώ κι αυτό. Και πιστεύω πως όλη αυτή η συζήτηση εδώ, οι σκέψεις μου για τα περιττά κιλά μου και η κατάστρωση σχεδίων για το πως θα επανέλθω στα κιλά μου, έχουν υποσυνείδητα κάνει τη δουλειά τους. Φτάνει να υπάρξει συνέχεια και συνέπεια.

Make a Comment

Σχολιάστε

2 Σχόλια to “Φάε μέχρι…όχι σκασμού”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Ένα από τα «προβλήματα»/προκλήσεις που συναντάμε όταν προσπαθούμε να ελέγξουμε το βάρος μας είναι η εικόνα μας. Η εικόνα που έχουμε εμείς για τον εαυτό μας και που έχουν οι άλλοι για εμάς. Αυτό που συμβαίνει(κατά τη γνώμη μου) είναι ότι υποσυνείδητα κάνουμε κάποια πράγματα που ενώ συνειδητά ξέρουμε ότι δεν είναι για το καλό μας, υποσυνείδητα μας διατηρούν στην εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας και τις συνήθειές μας.

Δηλαδή: Αν οι γύρω μου περιμένουν να «τρώω όλο το φαγητό μου» και όταν δεν το κάνω να με κοιτάζουν περίεργα ή να μου λένε, άδειασε το πιάτο σου ή «τι; δε σου άρεσε;» και άλλα τέτοια, τότε θα κάνω πράγματα για να κάνω τους άλλους ‘χαρούμενους’ το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα να μην αλλάζω.

Δεν ξέρω αν βγαίνει νόημα ή όχι αλλά είναι κάτι που το πιστεύω και το έχω δει να συμβαίνει. Κι εγώ το κάνω πολλές φορές – να τρώω όσο έχω στο πιάτο μου άσχετα αν έχω ήδη σκάσει.

Η υγεία και το ιδανικό βάρος δεν είναι ένας προορισμός, αλλά ένα ταξίδι. Συνεχώς θα πρέπει να κάνουμε πράγματα για να τη αποκτήσουμε ή να τη διατηρούμε.

Κώστα αυτό που έκανες είναι ένα βήμα. Πες μπράβο στον εαυτό σου που το κατάφερες και μην το θεωρείς σαν κάτι «περίεργο» αλλά σαν κάτι φυσιολογικό για έναν που έχει το ιδανικό βάρος(βασικά έτσι νομίζω ότι χρειάζεται να σκέφτεσαι).
Τώρα λοιπόν μπορείς να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου με ένα μεγάλο κομμάτι τούρτα 🙂

Θοδωρής

Φίλε Θοδωρή, δυστυχώς τα πράγματα έτσι είναι. Καμιά φορά κάνουμε κάτι παρόλο που γνωρίζουμε πως είναι λάθος. Αυτό κα΄νω κι εγώ συνεχώς.
Είπα μπράβο στον εαυτό μου, τούρτα δεν έφαγα αλλά πολλά άλλα!


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

