Ξεκινάει…

Posted on 09/09/2008. Filed under: Νιώθω καλά | Ετικέτες: , |

Από χθες ξεκίνησα…είναι πια γεγονός. Κάνω κανονική δίαιτα μιας και δεν κατάφερα κάτι σπουδαίο μόνος μου. Ίσα ίσα που πήρα κιλά. Τί δίαιτα κάνω; Δυστυχώς όχι σε διαιτολόγο. Τουλάχιστον όχι αυτή τη φορά. Ακολουθώ μια παλιότερη διατροφή που έκανα. Με αυτή έχω χάσει μέχρι και 10-15 κιλά στο παρελθόν και μάλιστα χωρίς να τα πάρω πίσω. Πιστεύω οτι μου ταιριάζει καλύτερα, γι’ αυτό.

Οι κλασσικές δίαιτες σου λένε πως πρέπει να τρως διαρκώς μικρά γεύματα. Σου δίνουν λοιπόν 4-5 μικρογεύματα την ημέρα με 1-2 μεγαλύτερα και είσαι όλη μέρα στο πόδι. Επειδή τρως συνεχώς, αναγκάζεσαι να είσαι με κάτι (συνήθως) άγευστο στο στόμα όλη μέρα. Στη δίαιτα που κάνω εγώ, την οποία έχω πάρει από μια ιατρό (όχι διαιτολόγο αυστηρά) τρώς 3 φορές την ημέρα. Έχεις ένα μενού με 5 συνδυασμούς επιλογών το πρωί, 39 φαγητά για το μεσημέρι (αφού το φας το σβήνεις) και 5-6 συνδυασμούς για βράδυ. Έχεις λοιπόν αρκετές επιλογές. Και το κυριότερο για εμένα και τον τρόπο εργασίας και ζωής μου είναι οτι τρώω 3 φορές μόνο την ημέρα και δεν αναγκάζομαι να είμαι «στο πόδι» διαρκώς και να ψάχνω το πρόγραμμά μου. Σύντομα μπορεί κάποιος να συνηθίσει μια τέτοιας μορφής δίαιτα.

Επίσης, σημαντικό για εμένα (ανεξαρτήτως του τι λένε και πιστεύουν οι διαιτολόγοι) είναι να νιώθω ότι κάνω δίαιτα! Δεν θέλω να το ξεχνάω! Όταν νιώθω ότι κάνω δίαιτα παρατηρώ καλύτερα τα αποτελέσματά της και το ευχαριστιέμαι, με αποτέλεσμα να προσέχω πιο πολύ. Νιώθω οτι προοδεύω! Με τις κλασσικές δίαιτες συνήθως νιώθω πάντα χορτάτος, οπότε όταν έρθει η στιγμή που θα κάνω την «παρανομία» δεν το σκέφτομαι και πολύ, αφού πάντα νιώθω κορεσμό. Δεν μου ταιριάζει αυτό το στύλ.

Σήμερα είναι η δέυτερη ημέρα της δίαιτας και χωρίς να κάνω κάτι σπουδαίο νιώθω αρκετά καλά, πιο ελαφρύς. Και κυρίως, νιώθω καλύτερα αφού ξέρω τι θα αντιμετωπίσω. Την έχω ξανακάνει τη δίαιτα αυτή. Απλώς όταν πάχυνα κάποιον καιρό, αποφάσισα να πάω σε μια διαιτολόγο, έτσι για αλλαγή. Δεν ήταν προβληματική η μέθοδός της, όμως με κούραζε. Είχα χάσει 7 κιλά σε 6 μήνες. Πολύ λίγα. Ειδικά για κάποιον που έχει να χάσει πολλά ακόμα..

Έτσι λοιπόν, ξεκινάω από το σημείο μηδέν, μια νέα προσπάθεια. Φυσικά όλα θα καταγράφονται εδώ, σίγουρα πιο συχνά πλέον καθώς η σεζόν ξεκινάει σε όλους τους τομείς.

Θα τα λέμε…

Make a Comment

Σχολιάστε

4 Σχόλια to “Ξεκινάει…”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Άντε Κώστα, καλή αρχή φίλε μου και ας είναι η τελευταία φορά που θα χάσεις κιλά.

Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους που κάποιος σταματάει ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους είναι επειδή δεν έχει την κατάλληλη υποστήριξη ή κάποιον να τον κρατάει «υπεύθυνο». Αν δεν έχεις κάποιον προσφέρομαι να σε βοηθήσω μέσω του blog σου ή και με email αν θέλεις(free of charge 😉 ). Πως μπορώ να σε βοηθήσω; Πολύ απλά μέσω coaching. Είναι πολύ αποτελεσματικό και αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες στείλε μου ένα email στο coach@mybreakafst.gr για να σου πως δουλεύει «off blog».

Πάντως ό,τι και αν κάνεις, ξανά καλή αρχή, υπομονή, συνέπεια και πίστεψε ότι θα δουλέψει αυτή τη φορά.

Θοδωρής

Αγαπητέ TheoCoach σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου. Ευτυχώς αυτό τον καιρό έχω την μητέρα μου μαζί μου, οπότε κάποιος τουλάχιστον μου μαγειρεύει (με σωστό τρόπο και όχι πρόχειρο όπως θα «προσπαθούσα» να το κάνω εγώ.

Αυτή τη φορά δουλεύει! Κια αντέχω μια χαρά, και χάνω σιγά σιγά και προοδευτικά!

Κώστα καλησπέρα!!!

Είμαστε δύο αδερφές οι οποίες ανακαλύψαμε μόλις σήμερα το blog σου.

Καταρχήν συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνεις και είμαστε σίγουρες ότι θα τα καταφέρεις.

Εχω ξεκινήσει κι εγώ (Δέσποινα) δίατα εδώ κι ένα μήνα κι ο στόχος μου είναι να χάσω 10 κιλά. Προς το παρών έχω χάσει μόνο 3 κι έχω κολλήσει εκεί. Εύχομαι να πάρει μπρος το σύστημα πάλι και ν’ αρχίσω να ξαναχάνω. Το καλό είναι ότι έχω υποστήριξη από το σπίτι μου κι έτσι βρίσκω το κουράγιο να συνεχίσω.

Χάρηκα πολύ που βρήκα το blog σου, γιατί για εμένα είναι άλλο κίνητρο να συνεχίσω.

Σε ευχαριστώ

Δέσποινα

Καλησπέρα Δέσποινα και Ειρήνη!

Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια και την υποστήριξή σας. Γνωρίζετε πολύ καλά φαντάζομαι ότι είναι πολύ σημαντικό αυτό σε κάθε προσπάθεια.

Ο στόχος των 10 κιλών είναι κάτι που θέλει προσοχή αλλά είναι εφικτός. Σίγουρα θα ξέρεις ότι μόνο με μεθοδικότητα και υπομονή θα το καταφέρεις. Και φυσικά με προσοχή για αρκετό καιρό. Έχοντας όμως το σπίτι σου ως στήριξη, είμαι σίγουρος ότι θα γίνει!

Εύχομαι να αποτελέσω κι εγώ μια ελάχιστη στήριξη, ελπίδα, κίνητρο για την προσπάθειά σου, όπως αποτελεί το μήνυμά σου για εμένα.

Να είσαι καλά και να μου ξαναγράψεις. Θα περιμένω…
Κώστας


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

