Τα φράγματα είναι για να πέφτουν

Posted on 26/09/2008. Filed under: Έχασα κιλά!, Νιώθω καλά, Συμβουλές | Ετικέτες: , |

Έγινε κι αυτό! Μου φαινόταν δύσκολο, αλλά τα κατάφερα καλά. 109,5 κιλά! Έπεσε το φράγμα των 110 κιλών! Αυτό φυσικά με γεμίζει αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια, αλλά και σιγουριά!

Μου κάνουν παντελόνια που είχα ξεγράψει, πουκάμισα που ήταν «τεντωμένα» πάνω μου τώρα είναι άνετα! Έίναι πολύ ωραία η αίσθηση του να χάνεις κιλά! Έχω ακόμα φυσικά αρκετό δρόμο αλλά καθώς φαίνεται μπορώ να ανταπεξέλθω!

Σε αυτό βοήθησαν κι άλλοι παράγοντες (εκτός της δίαιτας). Εργάζομαι σε μια εταιρεία. Δεν κάνω εκεί κάτι το σπουδαίο από γυμναστική, κάθε άλλο μάλιστα, προγραμματιστής είμαι. Όμως κάθε πρωί πηγαίνω με τη συγκοινωνία εκεί, περπατώντας τουλάχιστον 15 λεπτά! Στην αρχή κουραζόμουν αρκετά, όμως τώρα μου αρέσει! Σήμερα συγκεκριμένα περπάτησα από το μετρό τη Ομόνοιας μέχρι την πλατεία Εξαρχείων και μετά πήγα στο μετρό σο Πανεπιστήμιο! Η διαδρομή είναι μικρή στο χάρτη αλλά μεγάλη στο σώμα…ειδικά όταν κουβαλάς ένα laptop με συμπράγκαλα συνολικού βάρους 8 κιλών, και 4 τσάντες με βιβλία και διάφορα (ε, γιατί πήγα στη Στουρνάρη λέτε;). Ίδρωσα αλλά άξιζε!

Δοκιμάστε το! Αν γίνει η αρχή τότε είναι πιο εύκολο!!! Κουράγιο!

Make a Comment

Σχολιάστε

2 Σχόλια to “Τα φράγματα είναι για να πέφτουν”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Μπράβο Κώστα,

Σήμερα το πρωί σε σκεφτόμουν ότι είχα καιρό να διαβάσω νέα σου και «ανησύχησα». Τελικά είδα την ανάρτησή σου και χάρηκα ιδιαίτερα.

Επόμενη μεγάλη στάση(ή μάλλον στόχος) διψήφιο νούμερο;

Το περπάτημα είναι πολύ σημαντικό, όχι μόνο ως μέρος ενός προγράμματος απώλειας βάρους αλλά και ως μέρος ενός προγράμματος υγείας. Καλή συνέχεια λοιπόν.

Άρχισε να οραματίζεσαι τον εαυτό σου σαν ένα υγιές, ενεργητικό, δραστήριο άτομο 85 κιλών. Ότι επιλέγεις υγιεινές τροφές, το σώμα σου λατρεύει τη γυμναστική(όποιας μορφής κι αν είναι αυτή) και ότι καθημερινά αισθάνεσαι καλύτερα και καλύτερα και ανυπομονείς να ξεκινήσεις τη μέρα σου γιατί απλά νιώθεις υπέροχα!

Θοδωρής

Αγαπητέ φίλε, ευχαριστώ και πάλι για τη συμπαράσταση!

Ναι, το επόμενο στάδιο είναι το διψήφιο. Σαν όνειρο μου φαίνεται να φτάσω εκεί μετά από τόσα χρόνια κολλημένος στα 3ψήφια…αλλά είμαι σίγουρος πλέον!

Στόχος: Τα Χριστούγεννα να είμαι 90 κιλά!
Αποτέλεσμα επίτευξης στόχου: Θα είμαι ευτυχισμένος!


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

