Σταθερή πορεία

Posted on 04/10/2008. Filed under: Έχασα κιλά!, Νιώθω καλά | Ετικέτες: , , , , |

Η πορεία συνεχίζεται. Ο δείκτης δείχνει 107,7! Έχω βγάλει από πάνω μου ήδη αρκετά κιλά και πλεον το νιώθω. Εκτός του ότι μου το λένε διαρκώς. Ε, δεν είναι λίγο να χάσεις 9 κιλά τόσο γρήγορα.

Τα παντελόνια μου μου πέφτουν. Εϊμαι ακριβώς στο μεταίχμιο από το πολύ παχύς στο απλά παχύς, όπως ήμουν πριν το στρατό. Τότε είχα αρκετά παντελόνια που μου έκαναν. Καθώς πάχαινα, φορούσα τα παλιά παντελόνια μου αλλά δεν τα κούμπωνα. Μετά έπαψα να τα φοράω αναμένοντας να τα ξαναβάλω όταν χάσω τα κιλά. Αυτή η περίοδος κράτησε πολύ όμως και σχεδόν αποδέχτηκα ότι δεν θα ξανακατέβω τα 100…έτσι, όταν πήγα στα 115 κιλά αγόρασα νέα ρούχα. Από 90-95 κιλά μέχρι και 110-115 κιλά δεν έχω παντελόνια! Ή πολύ στενά ή πολύ φαρδιά. Καταλαβαίνετε πως κυκλοφορώ…

Αλλά αυτό είναι το ωραίο! Σχεδόν διασκεδαστικό θα το έλεγα. Φορώντας αυτά τα παντελόνια θυμάμαι πως ήμουν και ευχαριστιέμαι αυτό που προσπαθώ να γίνω! Μου δίνουν επιπλέον ώθηση να προσπαθίσω!

Σήμερα (για να την πω την αμαρτία μου) έφαγα μια σαλάτα για βράδυ, κάτι εκτός προγράμματος. Ε, δεν μπορούσα, πήρε η κοπέλα μου πίτσα. Εντάξει, νομίζω πως η caesar’s δεν είναι πολύ «παράνομη»! Η παρασπονδία όμως συνεχίστηκε με μισό κομμάτι πίτσα…Ε, ας πούμε ότι «το έριξα έξω» σήμερα. Δεν νομίζω να μου στοιχίσει πολύ. Άλλωστε ποτέ άλλοτε δεν το ξαναέκανα ούτε θα το ξανακάνω εύκολα. Ήταν δύσκολη ημέρα! Πήγα για καφέ και όλοι έτρωγαν brownie’s κι εγώ έπινα freddo espresso μέτριο…(κανονικά σκέτο έπρεπε αλλά δοκιμάστε και θα καταλάβετε!).

Νιώθω καλά (καλύτερα)!

Make a Comment

Σχολιάστε

3 Σχόλια to “Σταθερή πορεία”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Έχεις πάρει φωτιά φίλε μου!!! Αυτό είναι. Μπράβο σου που καταφέρνεις να «κρατιέσαι» μπροστά στις πίτσες και στα μπράουνι. Για κάποιον με «εθισμο» στο «καλό» φαγητό είναι πολύ δύσκολο. Οπότε η προσπάθεια συνεχίζετε με γρήγορους ρυθμούς.

Σε λίγο καιρό θα σκέφτεσαι…πως είναι δυνατόν να ήμουν εγώ πάνω από 100 κιλά!!!

Καλά, τόσο καιρό είχες τη «μαγική» δίαιτα κρυμμένη στο συρτάρι και δεν την έκανες; Μάλλον περίμενες να τελειώσουν οι διακοπές 😉

Θοδωρής

τυχαία έπεσα στο blog σου. και αμέσως μπήκες στα bookmarks χωρις δευτερη σκέψη!¨:)συγχαρητήρια για την προσπάθεια σου…!εγω εδω και ενα μήνα προσπαθώ και έχω χάσει 3 κιλά. φυσικά και δεν την κάνω ακριβώς αν αυτό σκέφτεσαι…αλλα μου έδωσες θάρρος…να σαι καλά.

Χαίρομαι που σε βοηθάει η προσπάθειά μου και ελπίζω να συνεχίσει. Δεν γνωρίζω πόσα κιλά είσαι και πόσα στοχεύεις να χάσεις.
Εμένα όλο αυτό με βοηθάει πάρα πολύ. Ξεκίνησα με σκοπό να χάσω 32 κιλά…αρκετά δύσκολο. Μερικούς μήνες μετά όμως, έχω «βγάλει» από πάνω μου 13 κιλά περίπου. Αξίζει να κάνεις την προσπάθεια τελικά…κοντεύω τα μισά.
Θα χαρώ πολύ να σε «δω» ξανά στα λιμέρια μου!


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

