Μετά από καιρό

Posted on 04/11/2008. Filed under: Νιώθω καλά | Ετικέτες: |

Είναι δύσκολο να διατηρείς ένα blog. Ειδικά όταν δουλεύεις πολύ. Πρέπει να έχεις ένα στόχο και ένα concept. Στο παρόν blog υπάρχουν όλα αυτά. Συγνώμη για τη μεγάλη μου απουσία. Μόλις ξεκίνησα νέα δουλειά και χτυπάω 10ωρα καθημερινά. Θα είμαι πιο συνεπής στο εξής.

Τι μπορεί να σημαίνει μια ημέρα γεμάτη εργασία (καθιστική δουλειά) σε μια δίαιτα;Μην ορκίζεστε οτι είναι κακό…τη συγκεκριμένη στιγμή είμαι 104 κιλά! Κοντεύω να σπάσω ένα σημαντικότατο ψυχολογικό φράγμα. Να κατέβω κάτω από τα 100 κιλά μετά από αρκετά χρόνια. Πλέον δεν πιστεύω ότι κάτι μπορεί να με σταματήσει.

Τόσον καιρό παρατηρώ ότι υπήρχαν αρκετές επισκέψεις και κάποια σχόλια στο blog μου. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με παρόμοιες με εμένα ανησυχίες. Κουράγιο σε όλους μας! Θα τα πούμε σύντομα!

Make a Comment

Σχολιάστε

4 Σχόλια to “Μετά από καιρό”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Καλησπέρα Κώστα. Ο φίλος μας ο Google μου έδειξε το δικό σου «σπίτι» και είπα να «χτυπήσω» να πω μια «καλησπέρα». Ομοιοπαθούσα κι εγώ και μάλιστα με ένα χρόνο παραπάνω από σένα στο …κουρμπέτι. Κάτι έχω καταφέρει αλλά έχω δρόμο κι εγώ!

Θα ρίχνω που και που καμιά ματιά να βλέπω τι καταφέρνεις κι εσύ! 🙂

Ελπίζω τώρα που γράφω αυτό το ποστ να έχεις ξεπεράσει το όριο! Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια!

Ελπίζω κι εγώ να το έχω ξεπεράσει! Θα πάω σε διαιτολόγο για να συνεχίσω από εκεί που έμεινα, κι ελπίζω πως τα μαντάτα μου θα είναι καλά! Αν και πάλι δεν είναι, δεν πειράζει. Με την προσπάθεια όλα όσα θες ερχονται σιγά σιγά και πιστεύω ότι σύντομα θα φτάσω αρκετά χαμηλότερα από τα 100!
Ευχαριστώ! Καλή συνέχεια και σ’ εσένα!

Αγαπητή Μάρσι (σε άφησα τελευταία και καλύτερη!) :-), ο φίλος μου ο Google χαίρομαι πολύ που έδειξε το σπίτι μου αν και δεν το περίμενα!
Υπάρχουν πολλοί ομοιοπαθείς. Σημασία έχει να προσπαθήσεις να φύγεις από την ομάδα αυτή και να προσπαθήσεις να έρθεις στην ομάδα των (όχι αδύνατων απλά) υγειών. Είναι πολύ δύσκολο να πάρεις μια τέτοια απόφαση, ακόμα πιο δύσκολο κι από το τσιγάρο πιστεύω (δεν κάπνιζα ποτέ, φαντάζομαι λόγω περίγυρου). Να έχεις πίστη και κουράγιο!
Περιμένω για νέα σου!


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

