Πόσο αντέχεις τη δίαιτα;

Posted on 18/11/2008. Filed under: Γενικά, Συμβουλές | Ετικέτες: , , |

Έχω περάσει το 10% της ζωής μου κάνοντας δίαιτα. Ναι, δεν είναι υπερβολή. Είμαι 28 χρονών και θυμάμαι κάπου 2 χρόνια να κάνω δίατα. Το μεγαλύτερο διάστημα που πέρασα έτσι ήταν για 6 μήνες συνεχόμενα. Αυτή τη στιγμή έχω περάσει 2 μήνες ήδη σε δίαιτα, έχοντας χάσει αρκετά κιλά (ευτυχώς). Σε αυτό το σημείο όμως νιώθω την αναμενόμενη κούραση που προκύπτει απο την τεχνιτή ρουτίνα που προκαλεί η συνήθεια του να κοιτάς κάθε μέρα ένα χαρτί για το τί θα φας. Απο τη μία σε ξεκουράζει γιατι δεν μπαίνεις σε πειρασμό να φάς κάτι νέο και δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι κάθε μέρα τι θα φας (φανταστείτε να ξέρατε κάθε πρωί τι ακριβώς θα φορέσετε, δεν θα ήταν πιο εύκολο;) αλλά απο την άλλη σε κουράζει η επανάληψη της χρυσής τριάδας ψάρι-κοτόπουλο-πρασινάδα που καταδυναστεύει κάθε είδους δίαιτα.

Πόσο μπορεί να αντέξει κάποιος συνεχώς τη δίατα…; Εγώ προσωπικά αντέχω, γιατι έχω βάλει στόχο και θέλω να τον πετύχω. Το ίδιο να κάνετε κι εσείς. Σε οποιονδήποτε πειρασμό να λέτε όχι! Να μην αποφεύγετε όμως να έχετε πειρασμούς! Κάθε άλλο! Κάθε φορά που βλέπετε κάποιον να καταβροχθίζει ένα σουβλάκι μπροστά στα μάτια σας, μαζεύετε «πόντους» ανοχής σε πειρασμό! Όταν όλοι τρώνε πίτσα ή παγωτό κι εσύ…το φρούτο σου…όταν περάσει αυτό θα νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση!

Στο θέμα μας πάλι…(πολύ εύκολα ξεφεύγω!). Σε δυό ημέρες από σήμερα αρχίζω μια νέα δίαιτα, σε διαιτολόγο. Αποφάσισα λοιπόν να σπάσω λίγο τη ρουτίνα μου αφήνοντας στον εαυτό μου αυτές τις ημέρες κενές! να φάω ότι με ευχαριστεί! Φυσικά ότι και να θέλω, το στομάχι μου δεν αντέχει να κατεβάσει όλες αυτές τις ποσότητες που κατέβαζε παλιά! Οπότε, ελπίζω ότι δεν θα μου κοστίσει! Θα μάθετε νέα μου για τη συνέχεις της προσπάθειας σύντομα. Τα κιλά μου δεν τα ξέρω αυτή τη στιγμή γιατί έχω μέρες να ζυγιστώ, όμως δεν έχω πάρει, ίσως έχασα κιόλας. Θα δείξει!

Με το κεφάλι ψηλά λοιπόν για μια νέα συνέχεια αρχή! Τους χαιρετισμούς μου σε όλους!

Κώστας

Make a Comment

Σχολιάστε

6 Σχόλια to “Πόσο αντέχεις τη δίαιτα;”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Κώστα καλημέρα. Κατανοώ όλα αυτά που γράφεις γιατί απλά τα περνάω χρόνια. Εσύ με μερικούς μήνες προσπάθειας και ήδη κουράστηκες το ίδιο και μονότονο γνωστό μενού: νερόβραστα-ψητά και ψάρι-κοτόπουλο-πρασινάδες. Εγώ έχω γεμίσει ένα μεγάλο ντοσιέ με ένα σωρό προγράμματα απ’τις διάφορες προσπάθειες που έκανα κατά καιρούς. Μια έχανα, μια έπαιρνα κιλά. Τόσο γιατί το να το παλεύεις κάνα χρόνο, είναι δύσκολο έπειτα (σε γεμίζει άρνηση η σκέψη ότι θα πρέπει να συνεχίσεις έτσι -με το ίδιο μονότονο πρόγραμμα διατροφής- για να κρατηθείς στα κιλά). Κουράστηκα λοιπόν κι έτσι αποφάσισα να βάλω τον θερμιδομετρητή στην ζωή μου (που κάποτε τον αρνιόμουν) και σε πληροφορώ ότι πια όταν βλέπω τον άλλο να καταβροχθίζει σουβλάκι -παράδειγμα- θα κάνω κι εγώ το ίδιο. Με μέτρο. Αλλά θα έχει ικανοποιηθεί η… σιελόρροια και το στομάχι και τα μάτια! 😉
Έχω κλείσει πάνω από χρόνο. Τρώω τα πάντα. Φυσικά και καθημερινά καταγράφω τα πάντα (ημερολόγιο διατροφής) και έχω χάσει 36 κιλά. Παλεύω για άλλα τόσα… Φυσικά χωρίς να το σκέφτομαι ώστε η απώλεια να έρθει κι αυτή αργά και σταθερά.

Καλοί και οι διαιτολόγοι για να μάθεις να τρως σωστά, αλλά κανένας δεν πρόκειτε να κατανοήσει τις συνήθειές μας, το μυαλό μας και το στομάχι μας!

Ελπίζω να έχουμε τα νέα σου σύντομα! 🙂

Κάνε μια επίσκεψη στην δική μου μεριά για να πάρεις μια ιδέα: http://adunatisma.wordpress.com

Μάρσι πραγματικά αυτό που κατάφερες είναι αξιοσημείωτο! 36 κιλά; Εντυπωσιακό! Και σίγουρα δεν θα πάρεις πίσω αυτά τα κιλά επειδή ο τρόπος που κάνεις δίαιτα είναι ιδανικός! Συγχαρητήρια!
Θέλει πραγματικά να προσπαθείς για καιρό για να κάνεις κάτι τέτοιο και φυσικά να έχεις αντοχές! Μπράβο σου ξανά λοιπόν!
Μου έκανε εντύπωση πως διατηρείς ένα blog με παρόμοια θεματολογία με το δικό μου. Όχι γιατι είναι ωραίο ή καλό, αλλα γιατι όταν το έφτιαξα ήθελα να έχω κάτι για να γράφω τις σκέψεις μου και το θεώρησα πρωτότυπο χωρίς να ψάξω καν αν υπήρχε κάτι άλλο παρόμοιο. Χάρηκα πολύ πάντως για την ύπαρξη του blog σου και σου υπόσχομαι να το διαβάσω σύντομα όλο! Σου έβαλα και link (στα αριστερά)!
Θα τα λέμε λοιπόν!

Γεια σου Κώστα…καιρό είχα να σου γράψω. Βλέπω έχουμε αλλαγές.
Ελπίζω να προλάβεις πάντως το ραντεβού σου για σήμερα.
Ήθελα να σου πω σχετικά με αυτό που κάνεις…2-3 μέρες πριν το καινούργιο πρόγραμμα να «επιτρέπεις» στον εαυτό σου να φάει χωρίς κάποιον ιδιαίτερο έλεγχο(αν κατάλαβα καλά).
Μου έχει τύχει σε πελάτες μου που ήθελαν να ξεκινήσουν πρόγραμμα να χάσουν κιλά, στο ραντεβού την Πέμπτη να είναι πχ 80 κιλά και τη Δευτέρα που θα ξεκινούσαν το πρόγραμμα να είναι 82 μέχρι και 84!!! Και αυτό επειδή νόμιζαν ότι δε θα μπορούσαν να φάνε τίποτα μετά και ότι θα πεινάνε.

Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι λάθος τακτική αλλά δυστυχώς το κάνουν πολλοί. Επίσης ένα αυστηρό πρόγραμμα όπου σου λένε μη φας αυτό – μην τρως εκείνο…δεν μπορει να διατηρηθεί για πολύ. Κι εσύ ήδη κουράστηκες και ψάχνεις κάτι για αλλαγή.
Το πρόγραμμα υγείας που ακολούθησα για να χάσω τα 11 κιλά μου πριν 6-7 χρόνια το ακολουθώ μέχρι και σήμερα γιατί είναι εύκολο και μπορώ να τρώω ό,τι θέλω.

Προσπάθησε να βρεις κάτι που δε θα σε «καταπιέζει». Σίγουρα δεν μπορείς να τρως πολλά λιπαρά, ή τζανκ φουντ απλά επειδή το θέλεις. Η υγεία θέλει κάποιες θυσίες, ωστόσο υπάρχουν υγιεινές επιλογές που μπορεις να ακολουθήσεις και να μην αισθάνεσαι ότι βαριέσαι.

Είχα ακούσει κάποια στιγμή από τον Zig Ziglar ότι «τίποτα δεν είναι τόσο νόστιμο όσο η αίσθηση της υγείας» (nothing tastes as good as health feels)και μου άρεσε πολυ…και το άλλο ότι οι περισσότεροι άνθρωποι σκάβουν το λάκο τους με τα δόντια τους.(άσχετο αλλά καλό)

Περιμένουμε νέα με την καινούργια διαιτολόγο(αν τελικά καταφέρεις να πας) και νέες μετρήσεις βάρους για να «γιορτάσουμε» την εισαγωγή σου στα διψήφια νούμερα.

Καλή συνέχεια

Θοδωρής
http://NoTimeForBreakfast.blogspot.com

kalispera…. ego prosopika den ime iper tis diadikasias na kano dietes gt xero oti kapia stigmi arga i grigora ta xanapernis t kila !!gi ayto prospatho apla na kano 2 me 3 fores tin evdomada gymnastiki kai na pino polii tsai npx lipton linea pou den exi kai thermides!!!

Είναι σίγουρο πως όλοι θα ήθελαν να χάσουν κιλά γρήγορα αλλά δεν ξέρουν τον τρόπο να το κάνουν.

Όλοι έχουμε βρεθεί σε αδιέξοδο με τις πολύπλοκες δίαιτες kai με μυστήρια γιατροσόφια. Λοιπόν ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω το μικρό μυστικό μου.

Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω αυτό το blog για να σας βοηθήσω να ανακαλύψετε, αυτό που μου άλλαξε την ζωή.

Χρόνια έψαχνα τον εύκολο τρόπο να αδυνατίσω, είχα δοκιμάσει όπως όλοι τα πάντα, γυμναστήρια, τρέξιμο, όλου του είδους τις δίαιτες, διαιτολόγους , γενικά ότι έπαιρνε το αυτί μου..

Σχεδόν είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει εύκολο αδυνάτισμα.

Πριν παραδοθώ ωμός σε αυτό αποφάσισα να κάνω μια τελευταία δυνατή προσπάθεια και τότε ανακάλυψα ένα μαγικό προϊόν ..

Το όνομα του είναι accai berry αναρωτιέστε τι είναι αυτό .. είναι φρούτο , καλά διαβάσατε είναι ένα φρούτο και συγκεκριμένα βατόμουρο που φυτρώνει κυρίως στον Αμαζόνιο .

Όταν το ανακάλυψα το παρήγγειλα αμέσως, λίγο διστακτικά βέβαια αλλά το έκανα.
Περίπου σε μια εβδομάδα το είχα στα χέρια μου, ξεκίνησα αμέσως την χρήση αυτό που ακολούθησε ήταν απίστευτο.

Άρχισα να χάνω αμέσως κιλά χωρίς να ελαττώσω τις ποσότητες φαγητού που κατανάλωνα .

Έχασα 10 κιλά σε ένα μήνα.. Έχανα περισσότερο από δυο κιλά την εβδομάδα.
Το ζούσα και δεν πίστευα αυτό που μου συνέβαινε, είναι πραγματικά υπέροχη η αίσθηση να νιώθεις κάθε μέρα το σώμα σου να αδυνατίζει.

Στις επόμενες γραμμές σας δίνω μερικές λεπτομέρειες για αυτό το μαγικό προϊόν.
Το accai berry.

http://accai-diet.blogspot.com/


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

