Όταν δε σε θέλει

Posted on 19/11/2008. Filed under: Γενικά | Ετικέτες: , , , |

Όπως είχα αναφέρει νωρίτερα, αύριο θα άρχιζα δίατα σε μια νέα και καλή (όπως λένε) διαιτολόγο. Είναι γενικά γνωστή και έχει πολύ σφικτό πρόγραμμα. Πάει η αδερφή μου εκεί για να χάσει τα 2-3 περιττά κιλά της (καλό κι αυτό…). Μου έκλεισε λοιπόν ένα ραντεβού. Πριν ένα μήνα. Ναί…τόση δουλειά έχει. Τι μπορούσε να πάει στραβά; Πολλά!

Η περίοδος αυτή στη δουλειά είναι πάρα πολύ άσχημη. Τα projects τρέχουν ασταμάτητα, οι προθεσμίες σφίγγουν ασφυκτικά και όλοι έχουν τα παράπονά τους. Αυτό μου προκαλεί δυσκολία στο να διατηρήσω ρυθμό. Δουλεύω άλλωστε κάπου 10-11 ώρες στο γραφείο και 1-2 στο σπίτι. Πόσες ώρες μπορεί να έχει μια ημέρα..; Αυτό όμως είναι γενικό πρόβλημα. Υπάρχουν και ειδικά.

Τόσον καιρό στη νέα μου δουλειά ποτέ δεν έχουμε κάνει συνάντηση. Αύριο (ενημερώθηκα σήμερα το βράδυ) έχουμε! Στις 17:00. Το ραντεβού είναι στις 19:00, στον Ευαγγελισμό. Η δουλειά μου στο Περιστέρι. Τίποτα δεν δείχνει οτι αυτή η συνάντηση θα κρατήσει λιγότερο από 2-3 ώρες…ωραία.

Στον Ευαγγελισμό έχει μετρό όμως! Κι εγώ είμαι κοντά στον Άγιο Αντώνιο. Θεωρητικά αν έφευγα στις 18:30 (ζήτησα άδεια να φύγω νωρίτερα!) θα προλάβαινα…αλλά…απεργία το μετρό! Ε, κάποιος ανώτερος από εμένα δεν θέλει να κάνω δίαιτα…

Η διαιτολόγος αυτή χρεώνει λένε για την επίσκεψη που μπορεί να χάσεις. Δεν νομίζω να απαιτήσει κάτι από εμένα. Σημασία έχει όμως ότι δεν θα μπορέσω να αρχίσω εντατική δίατα και θα πρέπει να συνεχίσω όπως και τώρα…όμως είχα πιστέψει ότι θα προσπαθήσω με νέα διατροφή κτλ. Τώρα θα πρέπει να «χωνέψω» ότι το επόμενο ραντεβού θα είναι μετά από 1 μήνα.

Όταν δε σε θέλει…

Make a Comment

Σχολιάστε

3 Σχόλια to “Όταν δε σε θέλει”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Το αν η διαιτολόγος σε χρεώνει για μια επίσκεψη που δεν θα κάνεις, τότε εις βάρος της, αλλά και εις βάρος του κάθε «μαζόχα» πελάτη που έχει διάθεση να χάσει τα ωραία του λεφτουδάκια.
Κώστα μην πετάς τα λεφτά σου… Προσπάθησε μόνος σου. Τι πιο απλό να μειώσεις τις μερίδες σου και να ελλατώσεις κάποιες κακές συνήθειες. Μην αγχώνεσαι. Το καλό με σας τους άντρες είναι ότι χάνεται εύκολα τα κιλά.

Το μυαλό σου είναι που πρέπει να πείσεις για να αρχίσεις έστω και μόνος σου, όλα τα άλλα είναι απλά δικαιολογίες! 😉

Μάλλον εκεί θα καταλήξω! Πάντως δεν πλήρωσα τίποτα τελικά! Αν σκεφτείς οτι το επόμενο ραντεβού της είναι μετά απο 1 μήνα πάλι, μάλλον ποτέ δεν θα πάρει τα λεφτά μου. Συνεχίζω…

[…] στόμο μου που ήταν να κατέβω τα 100 κιλά, η αποτυχία να κάνω νέα αρχή με διαιτολόγο με απογοήτευσε και […]


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

