Διάλειμμα

Posted on 29/11/2008. Filed under: Έφαγα αλλά μετάνοιωσα | Ετικέτες: |

Όλοι μας χρειαζόμαστε διαλείμματα. Από οτιδήποτε. Καθαρίζει το μυαλό μας, παίρνει κουράγιο το σώμα μας. Έτσι και από τη δίαιτα χρειάζεται διάλειμμα. Εδώ και μια εβδομάδα αυτό ακριβώς κάνω. Το κουράγιο μου έχει κάπως εξασθενήσει και έτσι αποφάσισα να «χαλαρώσω» λίγο το πρόγραμμά μου.

Η αλήθεια είναι οτι ενώ ένιωσα κάπως κουρασμένος, τώρα που τρώω λιγάκι πιο πολύ νιώθω άσχημα, κυρίως ψυχολογικά. Νιώθω σαν να προδίδω τις προσπάθειες που έκανα έως τώρα. Έχω φάει 3-4 φορές έξω και αυτό μάλλον είναι περίεργο. Από την εμπειρία μου γνωρίζω πως αν αυτό συνεχιστεί για πολύ, θα μου κοστίσει. Πρέπει να βάλω λίγο φρένο μάλλον…

Δεν ζυγίζομαι για να μην απογοητευθώ. Ελπίζω να μη έχει γίνει «ζημιά» (όχι μεγάλη τουλάχιστον), αλλά κατιτίς θα έχει συμβεί. Θα αρχίσω ξανά κανονικά (καλά είναι 1 εβδομάδα διαλείμματος!) τη Δευτέρα και θα ζυγιστώ από Τετάρτη για να είναι αντικειμενικό το αποτέλεσμα.

Αυτά τα σουβλάκια (πάντα κοτόπουλο όμως!) μου έπεσαν λίγο βαριά…ούφ…

Make a Comment

Σχολιάστε

2 Σχόλια to “Διάλειμμα”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Κώστα καλημέρα.
Συνήθως τα διαλείμματα που περιλαμβάνουν εξόδους για φαγητό, ναι μας φορτώνουν κιλά. Αλλά αν αμέσως ξαναμπείς στο γνωστό διατροφικό πρόγραμμα για απώλεια αμέσως θα τα χάσεις αυτά τα κιλά. Και πρόσεξε εσείς οι άντρες έχετε το μοναδικό προνόμιο να τα χάνετε π α ν ε ύ κ ο λ α!
Αφέθηκα κι εγώ κι έβαλα κιλάκια. Τα έχασα μεν τόσο καιρό που ξανα-οργανώθηκα και τώρα είμαι στην φάση που χάνω γραμμάρια… Τι να κάνουμε όμως! Και τα διαλείμματα χρειάζονται! 😉

Όπως τα λές Μάρσι…ανα διαβάσεις το τελευταίο μου post θα διαπιστώσεις την απογοήτευσή μου για το γεγονός ότι βρίσκομαι σε μια παρόμοια θέση με αυτή που περιγράφεις…Δεν ξέρω αν χάνονται πανεύκολα αυτά τα κιλά, όμως θέλω να τα χάσω. Το κουράγιο μου πρέπει να βρω κυρίως όμως.

Πάντως, ναι. Και τα διαλείμματα χρειάζονται…


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

