Πισογύρισμα

Posted on 15/12/2008. Filed under: Έφαγα πάρα πολύ, Έφαγα αλλά μετάνοιωσα, Έκανα λάθος, Δεν νιώθω καλά, Πήρα κιλά... |

Ναι, ο τίτλος λέει την αλήθεια…αυτό νιώθω πως κάνω αυτή τη στιγμή. Όμως δεν μπορώ να το σταματήσω εύκολα. Ενώ είχα φτάσει κοντά στον βραχυπρόθεσμο στόμο μου που ήταν να κατέβω τα 100 κιλά, η αποτυχία να κάνω νέα αρχή με διαιτολόγο με απογοήτευσε και παραιτήθηκα λιγάκι…

Πέρασαν 3 εβδομάδες χωρίς δίαιτα και ήδη νιώθω να φουσκώνω. Δεν είμαι σίγουρος αν ξαναπήρα πολλά κιλά…φοβάμαι όμως να ανέβω στη ζυγαριά. Έχω φάει έξω πολλές φορές και γενικά τρώω κανονικά. Το μόνο καλό είναι οτι δεν τρώω καθόλου ψωμί αφού το συνήθισα και δεν μου κάνει αίσθηση. Νιώθω άσχημα για το πισογύρισμα αυτό, κυρίως για τους μήνες προσπαθειών μου. Και το χειρότερο είναι ότι έρχονται Χριστούγεννα που όλοι μας τρώμε ανεξέλεγκτα…δύσκολες εποχές…

Θέλω να συνεχίσω την προσπάθειά μου, έχω έναν στόχο. Πρέπει να συγκεντρώσω το κουράγιο που μου έχει απομείνει. Το περίμενα ότι κάποια στιγμή θα έμενα πίσω, δεν γίνεται να χάνεις μόνο κιλά. Όμως πρέπει να μπει φρένο για να μην πάνε όλα χαμένα…

Ελπίζω την επόμενη φορά που θα γράψω να μην έχω φάει 2 σουβλάκια με πατάτες και Cola…

Make a Comment

Σχολιάστε

5 Σχόλια to “Πισογύρισμα”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

«The past does not equal the future» Tony Robbins
Κάτι πολύ σοφό. Που ταιριάζει στη δική σου περίπτωση. Το αν έκανες ένα «διάλειμμα» όπου έτρωγες κανονικά και έτρωγες συχνά έξω κλπ, δε σημαίνει ότι χρειάζεται να συνεχίσεις με τον ίδιο τρόπο.
Αυτές τις μέρες ακούω μία καταπληκτική εκπαίδευση από τον Tony Robbins που λέγεται «The Body You Deserve» και έχει να κάνει με αυτό ακριβώς. Μαθαίνω καταπληκτικά πράγματα και αν και έκανα ήδη υγιεινή διατροφή έχω κάνει τρομερές αλλαγές μέσα σε λίγες μέρες.

Αν δεις την κάθε μέρα σαν ένα νέο ξεκίνημα και τελείωμα τότε ίσως σου δώσει τη δύναμη να ξανα-ξεκινήσεις και να ακολουθήσεις το πρόγραμμά σου για να φτάσεις πιο κοντά στους στόχους σου.

Στο τελευταίο post στο blog μου (http://notimeforbreakfast.blogspot.com/2008/12/8.html) έχω μερικές σύντομες συμβουλές από αυτό το πρόγραμμα το οποίο βέβαια είναι ένα πρόγραμμα 12 ημερών. Αυτές οι συμβουλές είναι ένα ελάχιστο δείγμα αυτής της εκπαίδευσης.

Λοιπόν Κώστα, άντε! Πάμε! Ξεκίνα αύριο πάλι…ή μάλλον όχι αύριο…η καλύτερη στιγμή να ξεκινήσεις κάτι είναι πάντα…ΤΩΡΑ! you CAN do it

Επειδή έρχονται γιορτές και σίγουρα τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα, προσπάθησε να δείξεις μιαν εγκράτεια. Οι γιορτές είναι η μεγαλύτερη παγίδα και συνήθως εκεί είναι που πέρνουμε ουκ ολίγα κιλά.
Μην βασανίζεσαι με την σκέψη «γαμώτο πάχυνα, πρέπει να αρχίσω δίαιτα». Βγάλτη απ’το μυαλό σου και απλά πρόσεχε το τι τρως και πότε τρως. Απλά πράγματα. Θα δεις ότι θα φύγει το πρήξιμο και θα είσαι σε καλό δρόμο. Στις γιορτές δε πρόσεχε ακόμη περισσότερο. Δεν υπάρχει σπίτι που να μη μας τραπεζώσουν, ειδικά τα συγγενικά!

Αυτά και καλές γιορτές!

Κώστα καλές γιορτές!!

Είμαι στην ίδια κατηγορία με σένα! Θέλω να αρχίσω δίαιτα και να χάσω περίπου 20 κιλά, δεν έχω πάει σε διαιτολόγο ακόμα και δε ξέρω που να πάω. Σίγουρα όμως μετά τις 5/1 θα προσπαθήσω να πάω κάπου για να βοηθηθώ.

Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσες να με βοηθήσεις και να μου πεις (αν είναι καλός βέβαια) τα στοιχεία του δικού σου.

Έχω γράψει στο όνομα το μαιλ μου για να μου στείλεις αν θες τα στοιχεία του.

Σ’ ευχαριστώ πολύ κε των προτέρων. Ξέρω ότι η δίαιτα είναι δύσκολο πράγμα και ακατόρθωτο αν δεν έχεις στήριξη…

Γειά σε όλους σας και χρόνια πολλά!

Δυστυχώς στις γιορτές παγιδεύτηκα πολύ άσχημα από όλα αυτά τα τρόφιμα, στην πλειονότητα παχυντικά! Το μόνο που σώζει κάπως τα προσχήματα είναι η συνήθεια που απέκτησα να τρώω σαλάτες και καθόλου ψωμί! Με μεγάλη μου έκπληξη με έβλεπα να το θέλω πολύ! Έτσι, μαζί με όλα αυτά που «κατέβαζα» είχα πάντα σαλάτα ενώ σπάνια ένιωθα την ανάγκη για ψωμιά κτλ.

Δεν μπορώ να θυμιθώ όμως πόσα κρεατικά έφαγα, ούτε πόσες φορές έφαγα πίτσα. Μην ξεχνάμε και όλα αυτά τα ποτά, τα γλυκά και τους ξηρούς καρπούς που συναντά κανείς όπου και να πάει.

Έτσι λοιπόν, πολύ δύσκολα θα μπορέσω να τα συμμαζέψω αν έχει γίνει μεγάλο «κακό». Το σίγουρο είναι οτι νιώθω ήδη να έχω «φουσκώσει» κάπως και είναι έντονη η ανάγκη μου να επιστρέψω σε κανονικούς ρυθμούς ζωής και φαγητού.

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στην επαρχία, στο χωριό μου και ηρεμώ. Προβλέπεται μέχρι το Σαββατοκύριακο λίγη ακόμα «καταστροφή» και στη συνέχεια επαναφορά σε κανονικούς ρυθμούς. Μόλις έχω κάποια νέα, μετά το μεγάλο μου αυτό διάλειμμα θα τα ανακοινώσω!

Μέχρι τότε, να έχετε καλές γιορτές και προπαντώς ξέγνοιαστες και ευτυχισμένες!

[…] Βάλσαμο η ψαρόσουπα Ιανουάριος 3, 2009 — Kostas Αυτές τις ημέρες (τουλάχιστον τις 10 τελευταίες) έχουμε συνέχεια στο τραπέζι κρέατα, γλυκά, αλμυρά διαφόρων ειδών και γενικά ολόκληρα βουνά από παχυντικά φαγητά. Φυσικά όσο και να το θες δεν μπορείς να αντισταθείς. Έτσι κι εγώ, έχω καταναλώσει πολλά από αυτά με αποτέλεσμα να έχω μια μικρή υποψία “καταστροφής” της δίαιτάς μου ή έστω οπισθοδόμησης… […]


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

