Βάλσαμο η ψαρόσουπα

Posted on 03/01/2009. Filed under: Γενικά | Ετικέτες: , , , , |

Αυτές τις ημέρες (τουλάχιστον τις 10 τελευταίες) έχουμε συνέχεια στο τραπέζι κρέατα, γλυκά, αλμυρά διαφόρων ειδών και γενικά ολόκληρα βουνά από παχυντικά φαγητά. Φυσικά όσο και να το θες δεν μπορείς να αντισταθείς. Έτσι κι εγώ, έχω καταναλώσει πολλά από αυτά με αποτέλεσμα να έχω μια μικρή υποψία «καταστροφής» της δίαιτάς μου ή έστω οπισθοδόμησης

Με όλα αυτά λοιπόν, το στομάχι μου έχει αρχίσει να «ενοχλείται». Δεν ήταν μαθημένο άλλωστε σε τόση κατανάλωση. Σήμερα λοιπόν ζήτησα από τη μητέρα μου να φτιάξει μια κοτόσουπα ή μια ψαρόσουπα. Ήταν ένα πολύ κατευναστικό και απολαυστικό μεσημεριανό γεύμα. Μόνο η σούπα και λίγη σαλάτα. Άψογο.

Νομίζω πως πλέον θέλω να γυρίσω στη δίαιτά μου. Άλλωστε μου είχε γίνει τρόπος ζωής. Δεν αντέχω τα λιπαρά και τα πολλά κρεατικά. Έχω συμπαθήσει πολύ τις σαλάτες κάθε είδους (δεν μπορω να φάω χωρίς να έχω!) και έχω ξεχάσει το ψωμί, δεν μου λείπει καθόλου. Μετά από όλη αυτή την υπερβολή νομίζω πως γρήγορα θα εγκλιματιστώ ξανά στη δίαιτά μου. Και πρέπει…έχω έναν στόχο και δεν τον ξεχνώ. Έρχεται και το Πάσχα…!!!! 🙂

Make a Comment

Σχολιάστε

5 Σχόλια to “Βάλσαμο η ψαρόσουπα”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Σημερα ανακαλυψα ιστολογιο σου ψαχνοντας δε ξερω και εγω τι εδω μεσα…
Αυριο ξεκιναω και εγω διαιτα….
Καλη μου επιτυχια!!!

Γειά σου
Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά
Αχ εγώ πάλι βρίσκομαι σε μια σύνχηση ενώ δεν θεωρώ οτι έφαγα τόσο πολύ αλλα να μου πείς μόνο βραδυνό πλήρες γεύμα να τρώς για 2 εβδομάδες αυτό φτάνει να πείς οτι έφαγες πάρα πολύ ε?
ε ναι αν είναι τότε έφαγα πολύ και όχι ότι έσκασα απλά αυτό που με ενοχλεί είναι ότι εμένα φαίνονται κατευθείαν τα φουσκώματα στην κοιλιά μου ε και εντάξει γυναίκα πράγμα το κέρατο μου είναι λίγο περίεργο… Δεν έχω ανέβει στη ζυγαριά και κατά τη γνώμη μου επειδή ξέρω τι θα δείξει δεν θα ανέβω απλά θέλω το χρόνο μου να μπω σε μια σωστή διαδρομή ….αλλά μάλλον χρειάζομαι χρόνο γιατί νιώθω ότι δεν μπορώ αυτή τη στιγμή δεν είμαι σε διάθεση….σιγά σιγά

Άννα γειά σου! Με τρομακτική καθυστέρηση σε καλοσορίζω στο blog μου και χαιρετίζω την προσπάθειά σου για κάτι ανάλογο. Προσωπικά θα περιμένω να συνεχίσεις την προσπάθεια που πήγες να ξεκινήσεις, όμως άφησες στη μέση.

Emily, χρόνια πολλά κι από εμένα!
Ναι, αν τρως βράδυ συνεχώς, τότε έχεις φάει πολύ. Εγώ έχω δύο ημέρες σερί σε ταβέρνα. Απαράδεκτος…
Να περιμένεις να βρεθείς στη σωστή διάθεση και να αφήσεις τις μικρο-δίαιτες. Ή θα κάνεις κάτι σωστό ή απλά θα κάνεις μια μέτρια προς κακή δίαιτα και θα πάρεις τα κιλά πίσω. Άσε τη ζυγαριά, ο οργανισμός σου σου λέει από μόνος τι πρέπει να κάνεις.
Κουράγιο, όλοι μας κάνουμε καθημερινά προσπάθειες. Άλλη μια είναι. Αν διαβάσεις την πορεία μου θα δεις ότι κι εγώ παιδεύομαι αρκετά. Όμως μέχρι να φτάσω τα κιλά που αποφάσισα θα έχω για στήριγμα αυτό το blog και όλους όσους μου γράφουν. Εγώ θα είμαι εδώ, μίλαγε μου όσο θές! Άλλωστε την ίδια μάχη δίνουμε…

σε καταλαβαινω απολυτα…μια συμβοθλη να συνεχισεισ να εεχισεις να κανεισ τη διαιτα σοθ και να κανεισ μια καλη γυμναστικη

γεια παιδια..θα σασ φανει παραξενο πωσ ενα κοριτσι 11 χρονων εχει ενα τετοιο προβλημα..σασ παρακαλω βοηθηστεμε……εγω σε υψος ειμαι 1,56 ομως ειμαι 61 κιλα..κανω αθληματα οπωσ τεννις και στον ελευθερο χρονο μου ωαζω μουσικη και χτυπιεμαι σα κατσικι…αφοθ να φανταστειτε εχω καταντησει να τρωω μια φορα την ημερα και να κανω φοωερη γυμναστικη γιατι οταν θα παω στο σχολειο ολοι μα ολοι και αυτοι που ειναι σε χειροτερη κατασταση θα με κοροιδευουν…..περιμενω για την βοηθεια σας


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

