Ο καφές ξαναγυρνά

Posted on 18/02/2009. Filed under: Γενικά, Συμβουλές, Uncategorized |

Τον τελευταίο καιρό έχω κάνει αρκετές προσπάθειες να κόψω ή έστω να περιορίσω τους καφέδες που πίνω. Με πειράζουν στο στομάχι και καμιά φορά τρέμουν τα χέρια μου. Σίγουρα δεν κάνουν καλό. Ο φόρτος εργασίας μου όμως δεν μου το επιτρέπει αυτό εύκολα.Έτσι σιγά-σιγά αποφάσισα να πίνω λίγο καφέ.
Τον τελευταίο καιρό έχω επανηλειμένα αναφέρει το ότι δουλεύω ασταμάτητα. Λόγο του προβλήματός μου, αναγκάζομαι να πίνω 1-2 καφέδες καθημερινά. Για να περιορίσω την «καταστροφή» αρκετό καιρό τώρα έπινα ελληνικό καφέ (είναι και ο αγαπημένος μου!). Όμως πλέον δεν με κρατάει σε εγρήγορση, θέλω κάτι πιο δυνατό. Φραπέ καλωσήρθες…
Σίγουρα είναι πολύ πιο δυνατός, φτάνει να προσέχεις να έχεις το στομάχι σου γεμάτο, γιατί αλλιώς «χτυπάει». Προσοχή όμως σε όσους πίνουν τέτοιο καφέ σε σταθερή βάση. Προτιμήστε κάτι πιο ελαφρύ.
Εγώ πίνω πλέον έναν φραπέ και έναν ελληνικό. Ελπίζω να μην το πληρώσω!
Εσείς τι καφέ πίνετε;

Make a Comment

Σχολιάστε

3 Σχόλια to “Ο καφές ξαναγυρνά”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

1-2 καφέδες καθημερινά είναι μια χαρά. Εγώ είχα την εντύπωση πως έπινες 4-5 καφέδες!
Εγώ πίνω φίλτρου που είναι πιο ελαφρύς και το φραπεδάκι μόνο το καλοκαίρι.

ego den pino ka8olou kafe!maresei mono h murodia tou ellhnikou, alla h geush tou ka8olou.opote protimo, tsai h xumo..

Μετά το τέλος του μεγάλου φόρτου εργασίας γύρισα στον αγαπημένο μου Ελληνικό! Μόνο που λόγω δίαιτας τον πίνω με 2 ζαχαρίνες (χωρίς ασπαρτάμη!) και είναι περίεργος, αλλα ανεκτός. φφφφφχθθθ….αααααχ


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

