Όταν σε «παίρνει η κατηφόρα»

Posted on 06/03/2009. Filed under: Έκανα λάθος, Δεν νιώθω καλά, Πήρα κιλά... |

Αυτό έχει συμβεί αυτή τη στιγμή σε εμένα. Με έχει πάρει η κατηφόρα. Από τη μια η καθιστική δουλειά και οι 12-13 ώρες καθημερινής εργασίας, από την άλλη η υπερκόπωση και η προσπάθεια να ανταπεξέλθω τρώγοντας λίγο παραπάνω. Ο συνδυασμός όμως αυτός είναι καταστροφικός. Στις 16 Μαρτίου είναι η τελευταία ημέρα που θα υπάρχει αυτός ο μικρός «πανικός» στο χώρο εργασίας μου. Έχω ήδη αποφασίσει να κάνω δίαιτα με διαιτολόγο. Είναι η μόνη μου ελπίδα αυτή τη στιγμή.
Τι πρέπει να κάνω τώρα που είμαι σε αυτή την κατάσταση; Συνήθως όταν φτάνεις σε ένα προχωρημένο σημείο, απογοητεύεσαι και συνεχίζεις να τρως ακατάσχετα. Αυτό κάνω τώρα. «Ας φάω όσο προλαβαίνω και όταν αρχίσω δίαιτα βλέπουμε». Παρόλο που το ξέρω, δεν μπορώ να το σταματήσω. Χρειάζομαι κουράγιο για να «γυρίσω» την κατάσταση. Πιθανόν να έχω ήδη ξαναφτάσει τα κιλά που είχα όταν άρχισα αυτό το blog.
Μια νέα προσπάθεια θα ξεκινήσει σύντομα. Την πρώτη φορά δεν άντεξα τόσο καλά. Την δεύτερη φορά θα πρέπει γιατί δεν θα έχω κουράγιο για τρίτη τόσο σύντομα…

Make a Comment

Σχολιάστε

2 Σχόλια to “Όταν σε «παίρνει η κατηφόρα»”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

αχ γιατί να είμαστε σε αυτήν την κατάσταση?
αγαπητέ και εγώ στην ιδία κατάσταση είμαι εχω πάρει κιλά ξανά και βρίσκομαι σε τεντωμένο σκηνή
δεν ξέρω τι έχω πάθει γαμώτο και ενώ μπορώ να βρώ τρελή όρεξη για μια μέρα πχ να φτιάξω πρόγραμμα και τι θα φάω και τι θα κάνω και πως θα γεμίσω τη μέρα μου την άλλη μέρα έχω ήδη βαρεθεί ….
ειμαι λίγο απογοητευμένη και εγώ και ψυχολογικά άστατη….
ενώ για την ακρίβεια έχω κίνητρο και μάλιστα σοβαρό θα γίνω νονά στις 20/6 και όπως καταλαβαίνεις θα είναι μεγάλο γεγονός και για να αισθάνομαι πρώτα απόλα η ίδια πιο καλά θα πρέπει να κάνω κάτι για μένα

θα προσπαθήσω

Emily καταρχήν να σου ευχηθώ από τώρα για το βαπτιστήρι σου! Να γίνεις μια τέλεια νονά!
Η κατηφόρα με πήρε και δεν μπορούσα εύκολα να αντιδράσω παρόλο που το ένιωθα. Είναι στο πρόγραμμα κι αυτό όμως. Είναι ενδεικτικό της δυσκολίας και του τι προκαλεί η απογοήτευση. Τα ξέρω καλά όπως κι εσύ. Ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα. Κουράγιο! Είσαι μια μέλλουσα νονά! 🙂


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

