Το Πάσχα είναι ευκαιρία «να τα παρατήσεις»

Posted on 29/04/2009. Filed under: Έφαγα πάρα πολύ, Έφαγα αλλά μετάνοιωσα, Εμπειρικές γνώσεις |

Κάθε Πάσχα που τυχαίνει να κάνω δίαιτα (ξέρετε…λίγο πριν το καλοκαίρι, κοντομάνικα κτλ) έχω το ίδιο πρόβλημα. Προσπαθώ να είμαι λογικός στις επιλογές μου για φαγητό και να μην χαλάσω την προσπάθειά μου. Κάπου προς το Σάββατο μετά την ανάσταση και την Κυριακή του Πάσχα κάτι στραβώνει…(τι άραγε;)
Το πρόβλημα δεν είναι ότι τρώω πολύ τότε, αλλα το ότι αυτό το «πανηγύρι» συνεχίζεται για καιρό μετά. Έτσι που δυο εβδομάδες μετά να μην μπορώ να ξεφουσκώσω..και πάω στη διαιτολόγο τη Δευτέρα (την ακύρωσα αυτή την εβδομάδα για να μην δει τα χάλια μου!).
Η απογοήτευση είναι οτι για αν μην παρασυρθώ πρέπει να προσπαθήσω πολύ, κάτι που σημαίνει ότι μου έχει γίνει μεγάλη συνήθεια να τρώω υπερβολικά. Αυτό πρέπει πρώτα να παταχθεί και μετά τα υπόλοιπα…
😦

Make a Comment

Σχολιάστε

4 Σχόλια to “Το Πάσχα είναι ευκαιρία «να τα παρατήσεις»”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

Γειά σου Κώστα
Ελπίζω να είσαι καλά.
Καταρχήν να σου πω ότι και εγώ είμαι (πάλι) σε φάση δίαιτας γιατί αν θυμάσαι θα γίνω νονά στις 20/6 οπότε καταλαβαίνεις να ήμαστε όμορφες.Τώρα με εμένα ρε παιδί μου είναι περίεργες φάσεις δηλαδή το κίνητρο μου πρέπει να είναι πολύ δυνατό για να πάρω δύναμη και να κάνω διατροφή και να είμαι και καλά ψυχολογικά. Γιατί εγώ είμαι καλά ψυχολογικά μόνο αν η διατροφή μου είναι καλή αλλιώς οι τύψεις με κυριεύουν και νιώθω άχρηστη.
Τώρα να σου πω την αλήθεια μου η βάπτιση μου έχει φύγει σχεδόν σαν κίνητρο γιατί ξέρεις πλησιάζει ο καιρός και τα εχω όλα σχεδόν έτοιμα αυτά που με άγχωναν…οπότε εχω βάλει στο μυαλό μου το επόμενο κίνητρο μου που είναι οι διακοπές μου στην Μύκονο με πάρα πολύ καλή παρέα 😉 Δόξα το θεό κάνω κανονικά γύρω στις 10 μέρες και έχω χάσει 2 κιλά .κάνω και λίγο στέπερ και λίγο ποδήλατο ,είμαι χαρούμενη αυτό έχει σημασία…δεν έχω ιδιαίτερο τρελό πρόγραμμα ξέρεις για να είμαι συνέχεια στην τσίτα και το μυαλό μου να μην είναι κολλημένο.Οχι το έχω πάρει ζεστά και μ αρέσει.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα για το Πάσχα που αναφέρεσαι όμως μην φοβάσαι να πας πάλι στην διαιτολόγο, είναι εκεί για να σε βοηθήσει ακόμα . Βασικά φοβάσαι ότι με το που φας λίγο παραπάνω κατρακυλάς.Ακου το θέμα με το αν φας κάτι πέφτεις και μετά σε παίρνει η κατηφόρα το ξέρω από πρώτο χέρι.Βασικά το θέμα είναι ότι οκ θέλεις να φας ένα παγωτό με όλα τα κομφόρ ,να το φας αλλά το βράδυ θα φας και το βραδινό της διατροφής. Μην νομίζεις δηλαδή οτι τρώγοντας το παγωτό μπορείς να φας και μετά ότι τραβήξει η όρεξη σου και πεις οτι την άλλη μέρα θα φας κάτι λιγότερο γιατί ο οργανισμός σου δεν θα αντέξει την στέρηση και την πείνα που θα νιώσεις την άλλη μέρα.Βασικά μην στερείς τπτ από τον οργανισμό σου. Θέλει ισορροπία και όχι τρελές καταστάσεις. Είναι πολλές φορές που θα σου έρθει όρεξη να φας σουβλάκι να φας πίτσα αλλά ελάχιστες από αυτές θα το θέλεις πραγματικά.Αγάπησε τον εαυτό σου και μην τον πολεμάς. Αδυνάτισε βρες τον εαυτό σου Κώστα… υπάρχει και ομώνυμο βιβλίο το οποίο είναι πολύ καλό αν θέλεις να το διαβάσεις.
Αγκάλιασε τον εαυτό σου και θα πάνε όλα καλά.
Τα λέμε.

Αγαπητή Emily.
Κοντά είναι ο καιρός που θα γίνεις νονά. Σίγουρα θα έχει χάσει και περισσότερα κιλά ήδη! Η γυμναστική που κάνεις βοηθά πολύ, οπότε να το συνεχίσεις. Πιθανόν να μπορούσες να βοηθηθείς ακόμη περισσότερο αν περπατούσες πιο πολύ, πχ, αν σου φτάνει ο χρόνος να κατέβεις μια στάση νωρίτερα στο λεωφορείο και να χαζέψεις καμιά βιτρίνα.
Μια «εμφάνιση» σε κάποια βάπτιση ή παραλία είναι οπωσδήπότε μεγάλο κίνητρο για εσάς τις κοπέλες!!! 🙂
Αυτό που αναφέρεις για το παγωτό είναι απολύτως σωστό. Και αν χαλάσεις λίγο το πρόγραμμά σου δεν πρέπει μετά να τα καταστρέψεις όλα. Κάπως έτσι κάνω ως τώρα νομίζω…αλλά έχω καταφέρει να ισορροπίσω κάπως!
Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια…νονά!!! 🙂

Γεια σου Κώστα!! να σαι καλα με αυτο το blog ειναι σαν να διαβαζω τον εαυτο μου σε ολα τα post σου!Ειμαι και εγω ακριβως στην ιδια Φαση εχω πολλα κιλα να χασω και εγω και μου δινεις εμπνευση και κουραγιο!Εχω ακομα αλλα 15 κιλα και εχω χασει ηδη 4.. keep going και καλη συνεχεια να εχουμε.Να ξερεις οτι και εγω ακυρωσα το πρωτο ραντεβου με τον διαιτολογο μετα το πασχα. !! 🙂

Γειά σου Ξένια! Σίγουρα θα υπάρχουν πολλοί ακόμη σαν εμάς, που παλεύουν με το σώμα και την ψυχολογία τους να βρουν άκρη.
15 κιλά είναι ελεγζόμενη κατάσταση, μπορείς με λίγη προσοχή να τα καταφέρεις! Μετά το Πάσχα, αφού ακύρωσα το ραντεβού μου, το έβαλα 2 εβδομάδες μετά. Τελικά είχα χάσει 400 γραμμάρια! Ελάχιστο, αλλα τουλάχιστον δεν πήρα…σίγουρα όμως φάνηκε το κακό που έκαναν οι γιορτές!
Εσύ τι έκανες;


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

