Ξεστρατήματα…

Posted on 23/05/2009. Filed under: Έχασα κιλά!, Εμπειρικές γνώσεις |

Ο παραπάνω τίτλος είναι λίγο πιο «τραβηγμένος», αλλα νομίζω πως κολλάει καλά σε αυτό που κάνω σε συνεχή βάση. Ο καιρός ανοίγει και οι βόλτες γίνονται πιο συχνές (δεν πα να’ χει και οικονομική κρίση…). Όταν πας για έναν καφέ ή μια απλή βόλτα, τι μπορείς να παραγγέλεις; Έναν καφέ, έναν χυμό, μια σοκολάτα; ΌΛΑ απαγορεύονται! Αν είναι για να ποιεις έναν φυσικό χυμό να έχεις «χρεωθεί» ότι έφαγες το απογευματινό σου μαζί με το βραδυνό τότε σε ποιάνει απογοήτευση…

Πολύ συχνά λοιπόν, όταν βγαίνω για μια βόλτα (ειδικά τώρα που φτιάχνει ο καιρός και  καθόμαστε μέχρι αργά συνήθως έξω),  πίνω έναν καφέ και μετά τρώω κάτι. Προσπαθώ να μην κοροηδεύω τον εαυτό μου έχοντας τύψεις. Αφού είναι δική μου απόφαση! Όταν κάνω κάτι το κάνω κανονικά! Απλά προσπαθώ να μειώσω το κακό τρώγοντας μια σαλάτα, ή πίνοντας μέτριο τον καφέ μου (σκέτος είναι πολύ κοντά στον μελανα ζωμό). Τις επόμενες ημέρες προσπαθώ, αντί να παρασυρθώ απο την βραδυνή καταστροφή, να επανέρχομαι άμεσα στη δίαιτά μου. Έτσι λοιπόν, 1-2 φορές την εβδομάδα μπορεί να φάω κατιτίς παραπάνω και τις υπόλοιπες να είμαι σχεδόν σωστός.

Το αποτέλεσμα είναι ότι με μείωση της προσπάθειας έχω καταφέρει να πέσω κι άλλο σιγά σιγά. Δεν μου λείπει τίτοτα και χάνω και κιλά (είμαι 105,4 τώρα). Έχω ξεστρατήσει κάπως…όλα όμως κρίνονται εκ του αποτελέσματος!

Μακάρι να ήμουν βιονικός (θα χρειαζόμουν άραγε δίαιτα τότε;),όμως δεν είμαι. Πρέπει να αντιμετωπίσω τις προσωπικές μου δυσκολίες και δηλήμματα και νικώντας αυτά να μπορέσω να πετύχω το στόχο μου. Αρκεί τα «ξεστρατήματα» αυτά να μην γίνουν η συνήθεια και η προσπάθεια η εξαίρεση…τότε αλλάζουν τα πράγματα. Βρείτε ο καθένας τον τρόπο που σας βολεύει! Τότε όλα θα είναι κάπως πιο «πιθανά» να πραγματοποιηθούν!

Make a Comment

Σχολιάστε

2 Σχόλια to “Ξεστρατήματα…”

RSS Feed for Ένα blog για το αδυνάτισμα Comments RSS Feed

καλημέρα
Κώστα ναί έχεις δίκιο όλα έχουν θερμίδες βγαίνωντας έξω αλλά εγώ υιοθέτησα (καλά εξάλλου δεν πίνω ούτε καφέ να φανταστείς οπότε και τον χυμό να έπερνα έχει θερμίδες) να παραγγέλνω πάντα perrier …νερό δηλαδή χαχα
τελπά δεν έχει θερμίδες και το συνήθησα και είναι και στύλ χαχα
καλα να περνας και να προσπαθεις να εισαι παντα χαρουμενος

Πολλές φορες ο τροπος που μας βολευει δεν ειναι και αυτος που μπορει να φερει αποτελεσματα. Υπαρχει και κατι αλλο. ΕΠειση ο εγκεφαλος μας εχει πλεον αποδειχθει οτι μπορεουμε να τον κανουμε να αλλάξει αυτο που ον βολευει και χωρις βια 🙂 τοτε προτεινω για πιο γρηγορα αποτελεσματα να εστιασουμε εκει.


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

